Aja baja

Tyvärr så hade jag fullt upp igår så bloggeriet fick stå åt sidan.
Inte bra alls men jag ska försöka sammanfatta.

Igår så var det dax för lite nya dispyter med mitt ex och som vanligt så vill han inte ta till sig kritiken och funderingarna jag (och barnen) har så då hittar han nåt att kasta i ansiktet på mig och den här gången var det då att jag hade svängdörrar och hade snart satt på alla hans vänner.
Tusen tusen tack allihopa för sexet men tyvärr så måste ni sätta på mig när jag är vid medvetande nästa gång för jag minns ingenting.

I och för sig så hade han ju rätt på en person men det är ju inte nåt han har något med att göra överhuvudtaget.
Det var som jag sa, jag är ju inte otrogen mot nån iallafall och blandar inte in barnen så det går ju inte att jämföra med hur han betett sig...
Men skit i det, jag är på ett strålande humör och har tänkt fortsätta med det.

Idag har jag varit på banken och förberett lite inför husköpet och det ser bra ut.
Gjorde även bort systemet inför imorgon när det är fest med jobbet på skoterstugan.
Väl hemma så var det bara att göda barnen och fara och köra Sara och en kompis till Holmträsk så nu sitter jag bara och undrar om jag ska äta nåt eller fara och jobba en stund.
Har varit och köpt hårfärg idag också för jag börjar se förjävlig ut på huvvet och måste nog hinna till Anna och göra det ikväll. *nervös*

Annars känns det bara som att livet leker.
Solen skiner, barnen är hos mig och jag har alltid nåt kul på dagsplaneringen, även det lilla kan vara riktigt bra.

Helgen är planerad till bristningsgränsen.
Det är såå mycket jag vill göra när jag får 2 dagar för mig själv och tyvärr så hinner man ju inte allt men jag har nog lyckats planera in det viktigaste. Mina vänner och min vän. Lät konstigt men så är det. =)

Äsch, nu blir det bara trams så det är bara att göra nåt vettigt.
Ha en bra kväll!

Kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Me Like ::)))

2009-08-27 @ 18:43:05
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0