Badtunna, cider och annat skoj

Efter att ha suttit inomhus i princip för mig själv nu i evigheter känns det som så var det med stor förtjusning jag for till mina vänner igår för att umgås och se nåt annat än mina väggar här hemma.
Frisk är jag ju inte än, otroliga mängder vätska vill ut ur min kropp, men jag känner ändå att jag orkar sitta på en stol och surra och vara social iallafall.
Fick pastasallad hos Carina när jag kom och det var som vanligt suveränt gott!
Sen satt vi ute och pratade och väntade in lite folk innan det var dax att hoppa i badtunnan. Själv var jag otroligt skötsam med tanke på mitt hälsotillstånd men det var underhållande att se när andra blev packade...=)

Fick både sms och samtal från en av mina tidigare bortamatcher igårkväll.
Han saknade mig sa han och ville att jag skulle komma dit.
Han är då för söt egentligen den där killen, lite svår att förstå men det är ganska uppenbart att han är van att bli jagad av brudarna och inte behöver anstränga sig så mycket för han tyckte att jag var svårflörtad och jag vet då inte varför.
Hade nog väntat sig att jag skulle ligga på ordenligt men det har jag ju inte precis gjort.
Har då lovat att åka och hälsa på han i stugan nån helg när vi är barnlediga så det kan ju bli trevligt. Det var ju ett tag sen vi sågs.

Badtunnan var välbesökt under kvällen och vissa klev då aldrig ur annat än
för att hoppa i ån och svalka sig. Och ta med en massa sjögräs ner i tunnan.
Beda den amöban måste ha varit som ett russin för hon satt där med Flen hela kvällen och gjorde det fortfarande när jag, Anna och Robban åkte hem kring 24 tiden.
Jag kände att jag hade lite sömn att ta igen sen natten innan när jag fick ett abrupt uppvaknande så jag stängde efter mig och la mig och sov...

...några timmar...

Hade glömt garagedörren så jag hade samma besök igen i morse och jag svettas nog utan så det gick inte att sova.

Nu har jag legat och vilat på soffan i nån timma och ska börja förbereda middan. Har bjudit hit Anna med familj så det blir trevligt att ha matsällskap.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: anna

tack för maten de va super gott. ha de kram

2009-08-09 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0