Cider, brasa och surr

Tog itu med lite grejor som jag haft på lut ett tag igår och Nisse var snäll och följde mig till mor och far och räknade ut hur många kvadrat golv som jag behöver.
Carina och Ante hade ett golv liggande som dom inte skulle använda och det är ju som vanligt snyggt när det är dom som köpt det så jag skulle få ta det. Köpa säger jag men det får vi slåss om senare...;)
Behöver köpa till lite mer än 10 kvm så jag håller på att försöka få tag på nån på Beijers nu som kan tala om för mig om golvet finns kvar att köpa.

Senare på kvällen hade jag en trevlig kväll hos Beda. Vi gjorde en brasa och satt ute och surrade med en cider eller 2 och det är sååå mysigt nu när det är så där småkyligt och mörkt på kvällarna.
Det är nåt med mig och eld...lovely.

Natten har varit en av dom bättre på länge. Att få krypa ner med någon och känna närhet och höra någons andetag, det är otroligt så bra det kan kännas.
Slippa somna och vakna till dumburken som varit min sovkompis sen jag började ha barnen varannan vecka.

I eftermiddag kommer ju barnen och vi ska till Beda och äta palt.
Ojojoj, vad många middagar jag är skyldig där...
Men det är inga problem, tar igen det när jag flyttat. Jag lovar.

Nu ska jag hänga ut tvätt, klippa gräset och fara och handla lite till ikväll. Måste ju ha nåt gott att bjuda mina kära barn på.

Bye.


Kommentarer
Postat av: beda

Ja din matlagning går ju inte av för hackor så det ser jag fram emot. Kram.

2009-08-15 @ 10:40:44
Postat av: beda

oj oj.....det ser jag fram emot. god mat å trevligt sällskap. Kram

2009-08-15 @ 10:43:11
Postat av: beda

Ops....trodde inte det första gick iväg så jag gjorde ett nytt inlägg. jaja bättre med två likadana än ingen alls. Eller hur?

2009-08-15 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0