Då var det klart

Nu har jag varit på banken igen med mina päron och nu är det klart att jag köper huset. Fick igenom lånet med min far som medlåntagare.
Lite gruvensamt är det väl och fett lär man ju inte ha det kanske men jag har en buffert redan nu som jag kan leva på ett tag eftersom jag hållt hårt i pengarna vi fått in av det jag har sålt.
Känns skönt att ha det klart, nu är det bara packningen kvar.

Barnen är med Manne i Luleå hos farmor som fyller år så jag har några timmar för mig själv.
Ska åka iväg och hämta flyttkartonger hos dom som ska köpa huset av oss och försöka börja röja lite nån dag.
Skulle åka dit direkt efter banken men det glömde jag förstås och for på sunes och köpte dagens första mål mat istället...

Lägger in lite bilder från helgens partaj.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0