Dagens bravader

Har jobbat hela dagen så det har inte hänt så mycket precis.
Det planeras ju för fullt där för festen som kommer att infinna sig på skoterstugan på fredag och jag hade ju inte riktigt planerat för det utan tänkte vara duktig och packa och ta igen lite missad tid med min kära vän men nu är det ju en som ska avtackas som går i pension så jag måste nog dit ett tag iallafall.
Brukar ju vara sjukt roligt när vi har våra fester men vi brukar ju dessutom ha dom titt som tätt så jag hinner väl vara störig på nästa. ;)

Har faktiskt tagit mig i kragen och börjat med lite packande ikväll.
Men det är inte så lätt att packa fort när man hittar en massa gamla foton sen man var i tonåren och såg rent ut sagt förjävlig ut.
Vad tänkte jag med!?!
Höga jeans, istoppade tröjor, skärp och fluff-frillan med jättelugg. Mohahaha.
Kan upplysa er mina vänner sen den tiden att ni inte ska skratta för ni var fan inte snygga ni heller.

Sen har vi då gamla tangentbord, leksaker, sladdar, teckningar från barnen och en hel massa filmer, dom flesta utan film i fodralet, och 1000 andra saker som jag inte vet vad jag ska göra av.
Kan vara bra att ha är inte mitt motto just nu kan jag säga.

Imorgon blir det en ganska lugn dag på jobbet. Har arbetsplatsträff och som vanligt så går vi ju och lunchar efter det så det brukar dra ut på tiden.

Annars så vill jag bara gratulera söta Monika som fyller år idag!
Grattade i förskott med en lite udda men god present. Haha.

Nu är det lite tv som gäller och försöka få min kära dotter i säng före mig om det är möjligt.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Monika

Thanx sweetie!

2009-08-25 @ 07:59:11
URL: http://matrixochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0