Duracell-kaninen Linda

Ja så är det, jag knullar som en tokig med allt som går på två ben och har en elefant mellan benen.
Har väntat på att det ska börjas prata om mig och mitt liv också som det alltid görs vid en separation och nu är tydligen Manne passé eftersom det återkommer nya samtalsämnen om han hela tiden så nu har jag haft det lugnt och bra länge nog anser folk.

Men det är ju helt fantastiskt om så vore fallet.
33 år och 2 barnsmorsa och får jöka på varenda karl som passerar. Holy shit. Jag behöver då inte klaga!
Varför hålla sig till en snopp när det finns 100 att tillgå?
Folk vet till och med storleken på deras penisar vilket inte ens jag hunnit med att mäta.

Tyvärr så är ju inte fallet så att jag är helt dum i huvudet och alldeles desperat så att jag kör det racet men visst, jag har blivit dumpad men inte ska jag då gå i celibat för det. Det vore ju jävligt onödigt.
Jag sköter mig bra när jag har barna och ägnar min tid till att ta hand om dom och vara med dom och vad jag sen gör på min barnlediga tid är bara min buisness.
Ni som följt bloggen vet att jag haft mina bortamatcher och så men det är inte ens nån okänd som jag raggat upp på krogen. Han lämnade jag ju tydligen till sitt öde i helgen och for hem.

Det är med ett stort leende jag lyssnar på mitt sexliv och mina erövringar.
Vaddå, det är ju helt suveränt. Vore betydligt tråkigare om folk gick omkring och sa att jag var värsta ruggugglan och att inte en jävel vill ha mig.
Jag tänker däremot inte försöka leva upp till mitt rykte för jag är inte van att få komma till vidare ofta sen tidigare så jag måste ta det lugnt och vänja mig vid situationen först så jag inte får skavsår.

Om jag får säga det själv så skulle det inte sitta helt fel med en omgång het sex just nu men det får jag hålla tillgodo tills jag är barnledig nästa helg.
Då går jag och ställer mig näck vid postlådan och vinkar in första bästa offer...

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Linda

Asg...jag skrattar ihjäl mig...vilket inlägg :) Jag vet precis hur det är...been there, done that...inte alltid så kul...men men...som jag brukar säga - du vet ju sanningen själv..o passa på för fn...du har ju varit med samma man i 17 år...tänk dom som varit singlar i 17 år - hur många olika partners har inte dom haft?? De är ju helt sjukt...om det vore en man skulle det inte pratas lika mkt...O varför ska man inte lyssna på sina djupt rotade drifter?? Sexdriften...Ha en fin dag och kram

2009-08-24 @ 07:57:04
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Carina

Instämmer fullt ut med Linda!!!

Man ska inte bry sig så jäkla mkt,snackas gör det alltid å kommer alltid att göra det,vissa människor har då fan inge liv!! så passa på,lev livet fullt ut:)...



Kram från mig!

2009-08-24 @ 15:49:16
Postat av: Therése Kallander

Hahahaha, vilket underbart inlägg!!! Hejja!!!! Det är klart att det sticker i folks ögon att det går bra för dej, att du inte sitter hemma & deppar ihop.

Dom som sprider ut sån´t sitter garanterat fast i dåliga förhållanden själva & är för fega för att ta sej därifrån, eller så har dom blivit nobbad av dej... :)

Gör vad du vill & skit i idioter som har ett trist liv!

You go girl!!

Kram!

2009-08-25 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0