Efter regn kommer solsken

Ligger i sängen och tittar ut på skitvädret. Inte kul!
Idag är det en perfekt dag för att ligga och mysa i soffan med lite karra och en cola till en bra film.
Men det är inte vad jag ska göra.
Ikväll är det nämligen utgång som gäller.

Var på fest med jobbet igårkväll och det var ju som vanligt galet och roligt men jag for när alla började bli så där lagom runda under fötterna för att ha lite myspys och för att orka med den här kvällen också.
Men det var det då verkligen värt trots att jag säkert missat en massa tokigheter, men det får jag väl berättat för mig på måndag.

Har varit en snabbis till stan nu och köpt nya jeans till Sara och 3 stycken tröjor.
Kanske, kanske hon lägger sina "tält" åt sidan och börjar klä sig lite mer i sin egen storlek. Just nu är det mest tröjor i storlek XL som hänger på den lilla tjejen...nåja, det lär väl komma sen det där med mode.

Det har börjat kurra lite i magen efter chilikyckling och gratäng som vi ska beställa från Golden i eftermiddag.
Det börjar vattnas i munnen bara jag tänker på det. MUMS.

Funderar på om jag ska gå och tvätta eller om jag ska plocka ur diskmaskinen. Väljer nog att stanna i sängen istället och mysa. Här är det varmt och skönt...

Börjar bli lite för trött för det här livet så nu ska jag skaka om skallen och sätta på lite bra musik så jag kommer i rätt mood för partaj.
Ha det gott.

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0