Färdigfestat

Sådär ja, nu har jag haft sommarens sista fylla. Nu är det dax att skärpa till sig och bli lite mer hälsosam.
Det var en ganska märklig kväll må jag säga, på många sätt och vis men av respekt och önskan av mina vänner så skriver jag inte om incidenterna här på bloggen.
Men det var trevligt iallafall. Och MONIKA följde med. Bara det.

Dagen har bestått av städning, tvättning och handling. Dom som ska köpa huset ville komma idag och visa sina föräldrar och som jag drog en suck av förskräckelse när jag kom hem i morse och såg hur det såg ut.
Tog mig ett bra tag att röja undan och skura upp spillfläckar.
Men nu är det fint och inte ett spår av nån fest.

Har varit och hyrt 2 filmer som jag skulle se med mina barn och chips och dipp men barna stack iväg till kompisar så det blidde nog inte nån filmkväll ikväll.
Känner mig jättetrött och lat så man kanske gör en tidig kväll för en gångs skull.
Har tänt lite ljus och slagit på musik i väntan på kidsen så nu ska jag bara lägga mig i soffan, sträcka ut mig och bara slappa en stund.

Imorgon hämtar jag 15 stycken flyttkartonger och ska börja packa ihop lite grejor som jag inte behöver ha framme.
Det känns bra att börja packa ihop mitt gamla liv men det känns jävligt jobbigt...det är ingen ordning på mig längre.

Jaja, ha en trevlig kväll!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0