F***k vilken lång dag!

Sitter nyduschad och fräsch efter en dag som känns som en evighet.
Hade som förutspått problem med att komma till ro i natt och vaknade halv 2 och kunde inte sova. Det är det VÄRSTA jag vet!
Nå ja, jag tog mig då upp på jobbet iallafall och fick ett varmt välkomnande och det är ju det som gör det så kul att jobba när man är uppskattad för det man gör.

På eftermiddan hade vi det tungt både jag och vikarien och det gjorde inte saken lättare att veta att det inte fanns tid till soffläge utan det var bara att samla barnen och sätta sig i bilen och köra Sara till PRK och åka till Max för en snabbmiddag med Emil innan det var dax för hans skolstart som alltid infinner sig på kvällen.
Det gick däremot rätt så fort och smidigt.

Känns konstigt att det är helg igen efter morgondagens arbete. Har planer på att fara med min goda vän Anna till Jörn och hjälpa henne att måla förgården.
Det är ju inte så stort projekt och det kan va kul att se slalombacken som ska bestigas till påsk med ett pulkrace och börja finna sig vid tanken på en ny nära döden upplevelse.
Det kräver viss framförhållning kan jag säga...

Nu bjussar jag bara på en mysig låt i brist på mysigt sällskap och önskar alla godnatt.

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0