Godnatt

Klockan har som vanligt sprungit iväg.
Kvällen har bestått av en alfapetsmatch mot Beda med resultatet storslam för Linda.
Nu sitter jag och är jättetrött och lyssnar på barnens fniss och surr från källaren och kommer antagligen att få göra det ett tag till men det gör mig bara glad.
Tyvärr så är det bara Emil som är hemma med 2 sovkompisar för Sara for och sov hos Amanda men det är ju inte så länge jag kommer att vara ifrån dom så jag måste ju låta dom ha kul.

Imorgon blir det stan igen och fylla på alkoförrådet och kolla på skor.
Har bestämt att festen blir av och att jag ska ha kul.

Nu är det bara att krama kudden och försöka sova så man har energin tills imorgon.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: beda

Det är väl bäst av 3 omgångar som räknas!

2009-08-15 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0