Inkräktare i mitt sovrum

Igår kände jag mig mycket mycket fräschare och passade på att besöka lite vänner.
Först var jag förbi Monika och drack lite kaffe och surrade och sen ringde Valentina och ville att jag skulle komma och äta mackor med hon och Anna så det jag gjorde.
Satt där också och surrade, eller försökte iallafall för Valentina måste ha fått i sig nåt uppåttjack för det var då det värsta jag varit med om till energisk unge!
Sen började grabbarna från gubbträffen ute på Klubben ringa till Anna så vi åkte dit en sväng också och kollade läget.

Väl hemma så borstade jag tänderna och var precis på väg att gå och lägga mig då Niklas ville ha hämtning så jag körde han också innan det bar i säng.

La mig kring halv 1 och sov och vaknade av att min sovrumsdörr ut mot altanen drogs upp kring halv 4 på morgonen.
Lätt skräckslagen och förvirrad vaknar jag men lägger mig igen när jag ser att det inte är nån okänd som vill hälsa på så den lagom dragna inkräktaren la sig och somnade ganska omgående.
Och snarkade.
Blev soffan efter en timma eller så trots öronpropparna, är nog het själv så med främmande i sängen blev det ju inte svalare precis.
Men så kan man ju också göra om man är sällskapssjuk, det ska jag ta till mig...hahaha.

Nu är jag färdig för kvällen hos Carina och Ante med badtunna, roligt folk och kanske en cider.
Det är ju hett som fan ute så man får nog hålla sig i skuggan.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej och tack för din fina kommentar, de värmer :) Kul med en het "inkräktare"...har hört att man ska göra smackljud för att få den som snarkar att sluta...vet inte om det funkar men du kan ju testa nästa gng...:) hoppas du har riktigt trevligt ikväll...jag tycker vi ska köra en tjejfest snart och gå ut och dansa...kram kram

2009-08-08 @ 20:36:07
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0