Kläm och känn

Är just hemkommen från vårdcentralen. Kände mig ju rätt så fräsch igår em och kväll men vaknade i natt och då hade alla 40 graderna satt sig på plats igen så jag ringde på morgonen och sa att nu får ni ta emot mig!
Fick komma till den omtalade "snygg-doktorn" som klämde och kände och tog prover.
Som jag redan visste så var jag jättesjuk som han sa. Sänkan var katastrofal och nu har jag då fått penicillin så nu kommer jag snart att vara frisk igen. Härligt!

Har gått omkring och viftat ner döda flugor från fönstrena och ska göra ett ryck med golven också som ser förjävliga ut, lika bra att passa på nu när man känner sig lite piggare.

Imorgon blir det till att festa nykter då hos Carina och Ante men det går nog bra det med. Man måste ju prova det också nån gång...
Skulle hålla mig från solen tydligen med dom här pillrena så det blir ju inte så lätt som vädret verkar ska vara men jag får väl se till att ha solhatt på mig eller nåt.
Ska bli mysigt att bada badtunna och umgås med alla dessa roliga vänner som kommer att vara där och jag och Carina har redan planerat in en ny RIKTIG fest nästa helg när jag också kan vara på G.

Nu ska råttorna väck.
Ha en bra dag.
Kram

PS. Ni är fortfarande värdelösa på att kommentera! DS

Kommentarer
Postat av: Beda!

Festa nykter? Kan ens säga så?!!!

Du ska se att du känner dig bättre imorgon så det blir nog en vanlig fest för dig också.

2009-08-07 @ 17:04:52
Postat av: ankie

krya på dig! Du ska se att du blir piggare snart med penicillin.

2009-08-07 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0