Lammkött och gammelkärring

Hade en skitkul kväll igår, spontan och blöt.
Många kända ansikten var det och det är ju alltid kul att träffa såna man inte ser varje dag.
Var i tatueringsstudion tills 23 tiden och gick sen ett gäng på Kalles och tog en cider.
Blev uppraggad av en väldigt söt kille i slutet på kvällen och gick på Sunes med mina kompisar och han. Tyvärr så tyckte jag att 24 år var lite ungt för mig så jag var en duktig flicka och åkte hem alldeles själv.
Har blivit idiotförklarad av alla mina vänner idag som absolut tyckte att jag skulle kollat vad han gick för. *fniss*

Hade ju lovat Anna att följa till Jörn idag och måla och det var med tunga steg jag satte mig i bilen efter ett par få timmars sömn och åkte dit.
Väl där så upptäcker vi en läcka i taket på förgården som gjort en hel del skada inne. Det var blött överallt och taket hade gett vika och såg inte så där jättestabilt ut.
Så det var bara att vända det.
Stackare, det ska alltid jävlas.
Åkte förbi gulliga Johan på vägen hem i stugan och fick en styrketår.
Dryga 16 mil bara sådär. Jaja, det var då trevligt att umgås iallafall.

Nu är ju hösten här och jag brukar ju alltid gå tillbaka till att bli brunett då och säga adjö till slingorna tills nästa sommar men nu är det ju ingen som tycker att jag ska ta bort dom...men...ska jag verkligen se ut så här och hålla på med utväxter och grejs??
Usch så jobbigt det lät.
Men jag vill ju självklart höra era åsikter så vad blir det?
Blondin eller brunett för Linda?

Nu har båda barnen farit på rantarrunda nånstans och jag sitter och trånar efter chilikyckling från Golden. Har varit sugen på det hela dagen och det kan liksom inte försvinna ur mitt huvud så jag funderar på att ta bilen och fara och hämta hem lite mat därifrån.
Är fortfarande sliten och går mest och suckar hela tiden så vete fan om jag ens är körklar.
Håller ut ett tag till och gör lite nytta så länge.

Ha en trevlig kväll allihop.

Kram

Kommentarer
Postat av: beda

Blond.

2009-08-22 @ 17:49:09
Postat av: Anonym

Halloj! Va kul ni verkar ha haft...men Linda va fan tänkte du med????? Klart du skulle ha tagit med ynglingen hem...;)Jag håller med Beda...BLOND...du e skit snygg i håret! O förresten vad gjorde du i en tatoostudio?? Gaddat dig?? Blir sååå avis isf..:) Kraam

2009-08-22 @ 18:37:20
Postat av: Linda

oj oj de var jag :)

2009-08-22 @ 18:38:13
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0