Man ska inte klaga

Har haft halva dagen i helvetet och varit förbannad för att jag är sjuk när det är sååå mycket kul som händer i helgen.
Hela kvällen igår och fram till klockan 13 idag är borta i John Blunds värld.
Sen jag klev upp mitt på dagen så har jag bara mått bättre och bättre så jag hoppas verkligen att det ger sig nu och att man kan få vakna efter några timmar åtminstone med en torr säng.

Pratade med barnen ikväll när dom kommit hem från Ålandsbåten och dom hade haft det jättebra. Sara sa att det hade varit supergod mat (buffe) och ätit massor men Emil däremot hade börjat med efterrätterna och sen hittat en kycklingklubba som dög för hans kräsna stil.
Haha, ja vad ska man säga. Inte brås då grabben på sin matglada mor iallafall...

Fick matleverans av mor och far idag och det var ju behövligt.
Frukt, mjölk, bananer, yoghurt och raggmunkar. Perfekt.
Morsan med finnhumöret var ju hysteriskt irriterad på vårdcentralen som inte tog dit mig och kollade upp vad det är för fel. Man blir nog aldrig stor i deras ögon.

Senare fick jag ett il och for till ICA och hyrde nya Wallander och köpte chips och cola.
Så nu har jag och Nicke sett filmen och slappat så nu känns det helt ok att gå och lägga sig för natten och se hur det går.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0