Mitt vanliga jag

Fort var den här arbetsveckan avklarad!
Har haft 2 roliga dagar på jobbet iallafall och visst fan är det tacksamt att både ha ett jobb idag och ha ett jobb med världens roligaste människor.

Har stött på min dotter varje dag och det verkar då inte bekymra henne så mycket. Man har ju en plånbok och det kan ju förenkla saken :)

Har även ganska kul åt min mor speciellt som inte trodde att något av sakerna jag satt ut på blocket skulle gå att sälja men folk har varit dit och köpt saker och dessutom fått syn på sånt som vi skulle köra på tippen och tagit det också så hon är helt förstummad.
Att man till och med kan få skrot bortforslat bara sådär.
Det är ju bra för mig som är värsta festprissen för närvarande och det kostar att ligga på topp!

Verkar som att det blir en liten fest även ikväll.
Har lånat ut pengar till Manne och han har varit snäll och köpt cider åt mig så dom kommer väl antagligen att ligga och guppa i magen senare...men what the fuck, man lever bara en gång. Och SOM jag lever nu...haha.

Är mäkta stolt över min son som kom hem med veckoboken idag och visade hur himla fint han har börjat skriva sen i våras. Han var själv stolt som en tupp!

Nu ska jag servera middag till barnen och kolla av hur skoldagarna varit. Man får passa på när dom behagar komma hem och visa sig.

Skål då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0