Shoppardag

Ajajaja...hade jag råd med det där?!

Har varit på stan med Carina idag och blev bjuden på lunch och kaffelatte och det var gott.
Gick runt i princip hela stan och kollade och det slutade med att jag kom hem lite fattigare kan man ju säga. Inte så farligt men jag är ju så snål nu så det är synd om mig.
Har ju inte köpt någon alkohol på en hel vecka så det fick gå till kläder istället.
Så nu har jag iallafall inköpt den lilla svarta, den lilla vita och ett linne. Klart för party!
Hittade även en jacka till min dotter och badshorts åt dom båda två på rea.

Förövrigt så är jag som vanligt sååå jävla rastlös så fort det inte finns nåt att göra här hemma.
Finns en massa tvätt och städning som nån antagligen inte kommer att göra åt mig men det var inte riktigt det som jag hade lust med.
Magen har börjat kurra igen och jag vet inte riktigt vad den ska fyllas med. Känner för en pizza eller nån sliskig burgare.
Kanske inte så klokt att gå på shoppingrunda nu när jag varit sjuk och utan matlust för när jag blir mig själv igen så passar väl inte kläderna då...
Sara får väl ärva.

Nu tror jag att jag ska fara och våldgästa mina vänner eller nåt för att inte bli så trött och tråkig.

Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0