Singellivets baksidor.

Har äntligen blivit människa igen.
Gårdagen var en stor suck och jag ville bara sova men det är ju inte så trevligt mot mina barn så det blev en film, dålig dock och sängen.
Hade ett h-vete i 6 timmar med telefonterror a la jätte.
Det verkar som att en tidigare flört har fått för sig att han ska prata omkull mig...haha.
Vad är det med killar och fylla? Desperationen kommer då tydligen fram.
Svarade på första 4 samtalen och satte sen telefon på ljudlös och hade då typ 15 missade samtal när jag vaknade på morgonen.
Kanske människan kommer att vakna med viss ångest idag. =)

Är ganska förundrad över så många människor som man haft i sin närhet mer eller mindre i alla år som nu visar sitt intresse när man är singel.
Kan upplysa om att jag är en skeptiker utan dess like idag och kommer antagligen att vara det när man gått igenom det jag gjort.
Man trodde ju verkligen inte att det skulle vara möjligt att man kunde bli behandlad som man blivit.
Problemet kommer nog att vara att man analyserar alldeles för mycket hos killar och kommer väl aldrig att känna sig riktigt nöjd.
Tyvärr så verkar det som att dom flesta är strulpellar och jökar runt så det känns inte aktuellt för mig.
Man kan ju inte lära gamla hundar sitta som det sägs och jag är färdig med otrogna skithögar, då klarar jag mig bättre själv!

Idag ska jag försöka vara en duktig tjej och baka barnens favoritlimpa och visa mina gamla takter i köket.
Skulle behöva baka bullar också för det blir väl utflykter och sånt för barna nu när skolan startat men ICA har ju nybakat varje dag och det är jag tacksam för.

Nu ska jag gå och hänga tvätten och köra Sara till stan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj! Jag håller med precis!! Trots att min separation inte blev pga samma orsaker som din så känner jag en väldig osäkerhet inför att ha/träffa en ny man...Jag försöker tänka att ingen är perfekt och jag har ju oxå mina brister men jag märker att jag oxå analyserar alldeles för mkt..men man är väl bara rädd helt enkelt...du vill ju inte bli sårad och gå igenom samma sak igen...Men jag försöker att leva efter mottot att inte tänka så mkt (men jag är ju blond så;) och följa mitt hjärta...litar på ödet...är det menat så...klokt eller inte vet ej...men risken finns ju alltid att bli sårad...men man kan ju vinna mkt oxå;) kraam

2009-08-23 @ 13:03:32
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0