Sjukt rolig kväll

Igår samlades vi hemma hos mig och inväntade alla som skulle vara med på våran lilla brännbollsturnering och det blev ändå lite folk.
Sen tog vi våra saker och for till heden och hade match, vuxna mot barn och det var skitkul.
Jag själv hade inte spelat sen jag gick skola och kan inte för mitt liv förstå varför jag aldrig ville vara med.
Speciellt dom mindre barnen verkade ha jättekul och ville gärna göra om det och det är så kul när man ser dom skratta och ha roligt så det kommer det garanterat att bli.

Idag har jag packat grejor som vi ska ha med till Stockholm imorgon och städat och en massa tråkigheter.
Känner mig inte så kry idag faktiskt. Har gått och frusit i värmen och känt mig allmänt låg.
Skulle va så typiskt att bli sjuk nu, men det kan lika gärna vara alkoholen som vill ut för jag har då varit skakig som fan idag också.
Tur att man återgår till vardagen snart med jobb och skola så det blir nån ordning på mig...

Nästa helg är det både kräftfiske i Alter och fest hos Carina och Ante. Det kommer nog att bli svårt att orka med båda sakerna så jag funderar faktiskt på att hoppa över en. 
Det blir  ju till att vara barnledig nu i några dagar och det känns som att jag behöver den tiden för mig själv.
Kommer ju att ha barnen på heltid nu tills Manne flyttar i huset och det är jag ju jätteglad över men det blir mycket att fixa och dona med framöver så lite egentid och vila skulle inte alls sitta helt fel.

Ikväll blir det godnatt rätt så tidigt skulle jag gissa. Ögonen är på halv stång och jag har precis gjort mig lite kaffe så jag blir människa igen.

Önskar alla en trevlig kväll,
och det blir väl antagligen bloggtorka nu tills på onsdag så håll tillgodo.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0