Skolstart och arbetsdag på G

Har som sagt varit till Luleå med mor och far idag och köpt golv till huset. Blev ett ganska neutralt laminatgolv, ekliknande som jag tror att jag kan stå ut med ganska länge.
Så nu behöver jag bara frivilliga som vill lägga in det åt mig. =)

Hade bjudit in Nicklas på middag idag eftersom jag gjorde en jätteladdning med köttfärssås igårkväll och Carina, Ante och Liam kom i samma veva så jag fick bjussa tillbaka på lite käk där med. Perfekt.
Det är som att ha en stor glad familj vid matbordet och det känns ju inte helt fel.

Checklistan inför skolstarten har gåtts igenom och min kära dotter har nog lite fjärilar i magen inför att börja högstadiet imorgon...gulle hä, hon är ju stora damen!
Vi får se om jag kan undvika att springa på hon första skoldagen med städvagnen för det skulle nog bli en besvikelse.
Får dra nåt över huvet om det skulle inträffa eller krypa ihop bakom kärran.

Ska själv ha första arbetsdagen efter vad som känns som en evighetslång semester men det ska bli skönt att få lite ordning och reda i vardagen.
Som vanligt så blir det nog en tjorvig natt som det alltid brukar vara för mig natten innan. Det är nästan som att jag ska börja på ett nytt jobb med nya arbetskamrater. Sover jättedåligt.
Men jag längtar faktiskt efter dom allihop.

Kameran från i helgen har ju då också kommit tillrätta så jag sätter in ett inte så tilltalande kort på mig själv efter alla komplimanger jag fått från dom tidigare.
Lovade Beda det och jag är ju inte mer än människa.

Slit det med hälsan och trevlig kväll!



MongoLinda.

Kommentarer
Postat av: beda

Snygg Linda! Kram

2009-08-20 @ 10:55:12
Postat av: Anonym

Sweet!...du bjuder då på dig själv,hehe.

Ha en bra första dag på jobbet,kram Carina

2009-08-20 @ 11:20:39
Postat av: Linda

Du e ju alltid snygg, även här ;) tack för senast Kraaam

2009-08-20 @ 18:34:28
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0