Snart hemgång

Sitter på ett internetcafé med barnen, har gett dom en timma var så dom håller sig sysselsatta tills det är dax att gå och sova.
Började dagen med att ha värsta frossan och spy och det var ju inte så kul med tanke på att planeringen innefattade Gröna Lund och det är ju inte gjort på en handvändning precis...
Men vad gör man inte för sina barn? Bara att bita ihop och till min förvåning så började jag må bättre.

Det var ju en kort och sjuk minisemester här i storstaden men det ska ändå bli skönt att komma hem.
Saknar redan mitt hem och mina vänner. Inte är det så jävla spännande att umgås med sina föräldrar hela tiden men det har ändå varit trevligt.

Nu ska vi knalla upp på rummet och packa iordning innan det bär av på morgonkvisten.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0