Snipp snapp, slut på helgen.

Shit, så fort den här helgen gick då!

Men det är klart, har man alltid nåt planerat så känns det som att den går fortare än om man tar en kväll hemmavid bara i soffan med en bra film eller nåt. Hade önskat att det fanns en dag till för det men det är bara att gilla läget.

Har just varit på bio med Anna och sett våran favvo Beck och smällt i mig alldeles för mycket godis och dricka. Har ont i magen. Den är ju lite i olag efter gårdagens fest också. Jag som aldrig brukar köpa så mycket på krogen vågade knappt kolla på kontoutdraget idag...men det var inte så farligt. Ett par hundralappar bara.

Nu väntar jag bara på att barnen ska komma hem. Dom skulle spela bingolotto med Manne och sen skulle han köra hit dom så det blir lite konstigt att få hem dom när dom måste gå och lägga sig ganska omgående.

Har iallafall haft en skitkul helg.

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och invänta barnen, skönt att få tillbaka lite liv i huset. =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0