Vad fan är det för fel på (vissa) män?

Har en kort fundering på hur en kille som bör kunna räkna ut hur jag reagerar på det här med otrohet och svek kan hålla på och kontakta mig med en massa svammel, familjefar och gift som han är.

Är ju knappast intresserad kan jag ju meddela och tackar vänligt men bestämt för framtida flörtar och trams av honom.
Vad är det för fel i huvudet? Stick och brinn.

Annars så sitter jag mest och funderar över vädret...sol ena stunden och nästintill regn i nästa sekund.
Hoppas att vi slipper regnet iallafall så blir det nog bra.

Min kära gudson ringde mig idag och ville att jag skulle hämta upp han på busstationen när han kommer från Råneå och det gör jag ju såklart.
Ska även höra om han vill komma och vara med ikväll.
Har haft många samtal och sms idag och ryktet verkar ha spridit sig angående kvällen och det blir ju bara kul ju fler vi är.
Lilla gulliga Valentina verkar se fram emot kvällen med spänning fastän hon knappast vet vad vi ska göra men hon är då för söt.
Ska bli kul att se hur det går för småttingarna...och hur arg vissa kommer va...=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Han vill nog ha kvar kakan men ändå äta den. Stå på dig. Hoppas att ni får en trevlig kväll. Kram

2009-08-01 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0