Det är roligt nästan jämt.

Så var det söndag...igen.
Helgerna går så fort så det är tragiskt.

Fredagkväll gjorde jag inte så mycket. Barnen kom ju hem, eller Emil iallafall för Sara skulle på disco så hon for direkt till en kompis efter skolan och kom inte hem förrän på lördag eftermiddag.

Igår fick mina föräldrar låna sina barnbarn efter att ha klagat över brist på det.
Det har ju inte varit så mycket man har behövt använda sig av barnvakt nu precis sen man bara får ha sina barn varannan vecka.
Det är ju inte det första man vill göra att lämna bort dom när dom äntligen kommit hem.
Nu blev det så iallafall och vi tjorvade om hur vi skulle göra med att fara till nya krogen eller vara hemma och mysa.
Myset var nog det som egentligen lockade mest men så kom Nicklas bror och respektive hit och hade barnvakt och skulle ut så när vi suttit här hemma och druckit och pratat några timmar med dom och några till vänner så for vi och tänkte gå på Challenge men det var så lång kö så vi struntade i det och gick på Valdino istället.
Inte många käftar där men det gjorde då inget. Man fick sig ett bord och kunde sitta och prata där istället.
Mycket trevlig kväll!

Nu är det nedräkning till jul.
Har inte köpt alla klappar än så jag måste in till stan och fixa det snarast.
Eftersom vi blivit bjudna till Nickes bror senare på julaftonskvällen så ska jag se om jag kan hitta nåt att ge dom också. Det är ju så jävla svårt bara att veta vad man ska ge. För kul är det ju att shoppa. Något ska jag väl kunna hitta.
Funderar på att köpa mig själv en julklapp också. En kamera.
Den vi har är ju helt kokko och funkar när den känner för det.
Tyvärr så är man ju så dålig på att ta kort nuförtiden och jag måste skärpa till mig för annars finns det inga foton på barnen annat än när dom var små.

Nu ska jag ta ett glas kall god cola och tränga in mig med karln i soffan och mysa.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0