Dra på trissor!

Börjar med ett halleluja, det måste vara kommentar-rekord på min blogg!
Har ni äntligen tagit er ur idet? Kul!

Börjar känna mig som vanliga Linda nu, tempen håller sig jämn och huvudvärken kommer mer och mer sällan och det är ju skönt. Kan ju bero på att min kaffekonsumtion har varit nästintill obefintlig dom senaste dagarna och man får lida för att man legat på latsidan för idag har det varit gode så många ahhh, pust, stånk och aooww eftersom jag fått nån upphakning i sidan som bara känns i vissa rörelser.
Har inte legat nåt på soffan idag iallafall, bara en timma nu på eftermiddan, men det räknas inte...

Hämtade sonen efter skolan idag när jag ändå var hemma och han öppnar dörren och drar ett djupt andetag och säger: Å, vad det luktar.
Jag frågar givetvis vad det är som luktar eftersom jag inte känner nåt speciellt och då säger han att: det luktar hem ljuva hem.
Det kan väl inte vara dåligt va?!?
Han är för rar.

Har då just smällt i mig en kebabpizza på rekordtid. Vaknade och var jättehungrig så den bara slank ner på typ 5 minuter och HELA. *Stolt*
När jag var in på skolan idag så kom en av föräldrarna och strök mig på axeln och frågade om jag höll på att försvinna. Hon har inte träffat mig på länge så hon var ganska chockad.
I den takt jag käkar både skräpmat och snask nuförtiden så lär hon dock få hälsa på mitt gamla jag inom en snar framtid är jag rädd.
Man får hoppas att Nicklas nyper mig hårt i fläsket innan jag når dit. Hehehe.

Har förresten bakat saffransbullar idag så det luktar jättegott, hade varit mer förståeligt om Emil kläckt ur sig det där om hem ljuva hem efter baket och påmint mig om hur duktig jag BRUKADE vara.
Nåja, nu har jag då gjort det och dom fick godkänt av sonen så då får jag vara nöjd.

Nu väntar jag på att Sara ska komma.
Hon skulle äta med sin far och sambon så hon borde väl dyka upp snart.
Granen ska kläs tänkte jag och sen blir det väl att kolla på Idol eller nåt.
Nicklas är hemma och kämpar vidare med sitt hus och dyker väl upp så småningom och tills dess så får jag väl binda fast nån unge i soffan att vara kramig med mig.
Emil är med Anton som vanligt och spelar TV-spel och det har redan frågats om sovfrämmande så vi får väl se hur det blir med det.

Imorgon ska jag försöka ta mig till stan på julklapps och klädesrunda.
Känns lite jobbigt men min kära ska till A-plog på skotercross och barnen lär jag väl inte se ryken av så istället för att sitta hemma och sucka så kan jag ju ta morsan med mig på en runda.
Brukar bli billigare också :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0