Förbannade jävla skit

Jaha, då var julen över för det här året också.
En glädjens tid för dom allra flesta, barnen har öppnat sina klappar och har förhoppningsvis fått något som får dom att känna sig nöjda även om det har blivit betydligt mer begränsat när man är ensam numera och inte har lika mycket pengar att bolla med.

Men nu är det ju andra regler än det brukar och glädje byts till ångest och tårar när dom älskade barnen åker iväg igen till pappa.
Just den här veckan så kändes det så jävla snopet när det har varit mycket tid som gått åt till att fara och flänga efter jobbet och dom har fått vara mycket själva.
Det har tagit mycket tid att köpa julklappar.

Som jag skrivit tidigare så har jag det jättejobbigt av och till med det där med att lämna ifrån mig dom och mår stundvis dåligt över att det blivit så.
Känns ändå skönt att få ställa sig och storlipa ibland när man är ensam och känna att man är mänsklig ändå. Annars har jag förvånats över så känslokall jag kan vara när det gäller saker och ting. Det är som att jag har så mycket hat och likgilitighet inom mig när det gäller känslor angående karlar så att jag bara reagerar med att bli förbannad.
När det gäller Sara och Emil däremot så ramlar det bara över mig och dom kan inte heller såra mig på det sättet som en partner kan så dom tillåter jag mig att gråta över.
En sak är då säker, att blir det nån gång nåt mer barn så är det bara för karln att bita ihop. Jag utsätter inte mig själv eller fler barn för detta!

Ikväll blir det fest är det tänkt och nu ska jag försöka peppa mig i stämning.
Ska ta en dusch, lägga på lite smink och ta på mig vettiga kläder och sen åka och sätta på ett glatt face.
Brukar ge sig, för jag är så jävla glad över att ha väldens bästa Nicke.
Dessutom så är jag överlycklig när jag fick veta att min kära syster med familj kommer till sommaren! Å vad jag längtar.
Dom kommer att bli överförtjusta!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0