God Jul

Vaknade med kärlekens armar runt mig när sonen kom och väckte oss och var sugen på att öppna morgonklappen.
Han valde att öppna den han fått av sin syster och men ens så var det 2 stycken glada för en julklapp eftersom det var en skumgummi grej som man skulle skjuta iväg så vovven tyckte också att det var himla skoj.
Sara styrde jag in på klappen från mig och Nicklas eftersom hon haft det jobbigt med hårsvallet när hon glömt plattången hos en kompis och den är inte riktigt hel. Så nu har vi plattat håret och gjort henne julfin med hennes julklapp.

Själv sparar jag mina tills ikväll hos mor och far.
Ska vara lite tvärsöver och åka dit när Kalle Anka slutar för det är faktiskt ingen som är vidare intresserad av det på min sida av familjen och i år är det ju inte som det brukar vara så vi gör som vi vill.
Sen ska vi käka och givetvis öppna resten av klapparna och sen blir det nog inte så mycket mer om jag känner mina barn rätt.
Det har redan varit klagomål angående var vi ska fira jul (i stan hos mina föräldrar alltså) och det är klart att det inte är så skoj för dom att sitta där med gammelfolket när dom är van att ha liv och rörelse omkring sig.
Åker vidare sen och fortsätter kvällen med Nicklas och hans familj.


Önskar en riktigt god jul till er alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0