Så tokigt

Idag har det varit världshistoriens tråkigaste arbetsdag.
Jag har jobbat själv från halv 7 på morgonen till 16.00 och det är inte kul!
Kom hem och stöp i soffan och ignorerade helt alla bestyr som behöver göras. Somnade till en stund och vaknade när Nicklas kom och var en ängel och började med middagen.
Nu är det ombytta roller, jag har varit pigg och fixat med tvätt och disk och han har slumrat i soffan. Teamwork kan man säga :)

Åkte med Emil till tandregleraren idag och dom kollade lite inför den kommande tandställningen. Han har ju ett litet underbett som ska justeras och tydligen så ska han få nån sorts grej redan i januari som han ska ha dygnet runt för att flytta fram tänderna och se om det räcker med det i och med att han har så marginellt lite som behöver flyttas.
Han är då för söt för han ser faktiskt fram emot det på nåt sätt, det enda han oroar sig för är den där geggan som man brukar få göra tandavtrycket i för det är nån som har berättat för han att det är äckligt.
Det ska nog bli bra det där.

Det vankas inflyttningsfest i helgen och det ska väl bli kul.
Tänkte mest bara partaja med nära och kära i mitt nya bohag men nu visar det ju sig att typ 3 av mina favoritflickor till vänner inte kommer så jag börjar känna mig mer besviken än förväntansfull.
Man träffas ju så sällan nuförtiden när det blivit vinter och mörkt och man jobbar hela dagarna så nog hade det varit kul att ses.
Alla har ju mycket att göra och så och det kan man ju inte komma undan men men, trist var det iallafall.
Jaja, jag får väl se till att ta mig iväg på en hälsa på runda nu när jag kommer att vara långledig över jul om inte annat.

Nä nu ska jag överlämna denna heliga dator till min dotter och pussa liv i tröttmössan här bredvid så jag får bara önska en trevlig kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Men ååå vem är det som inte kommer?? Blir de nå folk då, vem?? Jag längtar då massor ::))

2009-12-08 @ 20:34:36
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0