Sällskapssjuk

Har varit en ganska ruschig dag idag. Åkte in till stan när vi klivit upp och köpte lite julklappar. Nu har alla en var åtminstonde och det var så jobbigt med allt folk och tänkande så resten blir nog internetshopping.
Sen var jag och skötte Monikas minstingar ett tag och tröttade ut mig med bob-race och promenad.
Att barnen har kommit hem är inte märkbart. Kompisar hit och rantande dit så här sitter man ensam iallafall.
Kramisen min har varit borta hela dagen också på skotergrejs och puss och hej så for han på lite kalas så inte ens han är här.
Känns konstigt att han har varit så anonym idag, det var länge sen vi inte sågs på en hel dag och kväll.
Nåja, han kommer och sover med mig som vanligt iallafall.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Är inte sugen på film, har tvättat och försökt få nån ordning på mina högtalare och ätit en sen middag bestående av grillkorv och bröd med gurkdressing, och nu spritter det i kroppen efter sysselsättning och sällskap.

Ska jaga rätt på nån som är vaken och vill ha mig babblande ett tag så jag orkar hålla mig vaken tills jag ska hämta Nicklas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0