Tipp tapp tipp tapp

Nu är det jävligt nära julafton!
Jag som tyckte att jag hade bra framförhållning ligger helt plötsligt efter med julklappsinköpen och vi har varit på stan en sväng ikväll och köpt några åtminstonde.
Måste tillbaka imorgon och göra ett till ryck för jag har inte hittat eller kommit på något vettigt att ge till min kära.

Det känns lite konstigt i år ändå.
Man har firat jul med samma människor i så många år så det kommer att bli väldigt mycket lugnare i år när det bara blir jag och barnen med mina föräldrar.
Det blir nog trevligt iallafall. Det är ju ändå mest julklapparna barnen vill åt. Sen åker vi ju till Nicklas familj.
Känns spännande ändå, nu får man ju fira jul med nya människor som kanske kommer att bli en del av ens högtider framöver.
Nya traditioner och sammankomster.

Kollade på lite kort nyss och insåg hur fort tiden går.
Nu kanske det är sista året man får åka och se sina barn lussa och inte tindrar dom med ögonen över tomten heller. Dom har blivit så stora.
Lite vemodigt måste jag säga.
Här får ni ett urval julfoton från dom senaste åren.
Är dom inte bedårande?

Kram


Kommentarer
Postat av: P

Riktiga guldklimpar :) Jo de växer fort men sen kommer ju livets efterrätt, barnbarnen :)

Har du inte hittat nåt ännu till N?? Behöver det vara nåt speciellt... Gå ut och ät eller åk en natt på hotell! Ha en bra dag..

2009-12-22 @ 05:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0