Torka

Hmm, vad ska man skriva?
Just nu känns det som att jag skriver bara för att jag känner mig tvungen men jag vet inte om jag har så mycket vettigt att tala om.

Ni är väl förstås less på mina vardagsbestyr och hur bra jag tycker att jag har det...

Igår var vi iallafall och åt middag hos mor och far, mamma ringde och bjöd oss på potatispannakaka så det blev en gode så slapp dag.
Rantade mest runt och svamlade, men det kan ju vara skönt att ha en sån dag också.
Jag har ju oftast en massa "måsten" som jag försöker undvika men inte klarar av att ignorera hur länge som helst.
Det är ju tur att jag har Nicklas här för det mesta för det är ju så mycket roligare att mysa på med han än att städa och hålla på.
Jag har nog aldrig varit så här lat och haft det så ostädat som jag har det nu. Men jag märker att jag överlever ändå. Haha.

Vi har haft vovven här ett par dagar och katterna har flytt sin kos. Dom gillar verkligen inte denna charmanta guling och har inte varit in och ätit ens så idag ställde jag ut matskålarna bara för att, och inte har dom rört maten ändå.
Är dom så lena så får dom faktiskt skylla sig själva.
Dom har ju varit inne och hon har då inte käkat upp dom hittills så dom får nog vänja sig med att hon kommer då och då.
Mycket märkligt så har jag av alla som inte varit ett dugg intresserad av hundar blivit väldigt fäst vid denna.

Nu ska jag fara och köpa lite godis till mig och min mysgubbe.
Det är skrattretande när man tänker på alla som "varnat" mig för denna "elaking", hahaha, ja det är som att säga att teddybjörnen fredriksson skulle göra nån illa.
Snällare, mysigare, kramigare och rarare kille får man leta efter.
Men det är klart att han kan om det passar sig.
Ibland behöver även jag lite smisk, men det är en annan historia...

Godkväll.



Kommentarer
Postat av: Spenan

Nog är det väl bra att folk bryr sig men visst måste man få bilda sig en egen uppfattning för alla kan ju förändra sig???

2009-12-16 @ 05:27:32
Postat av: Anonym

Glöm inte vi som är jätte glada för din skull att du äntligen är lycklig Linda .

Absolut kan man väl förändra sig, kanske det är förns nu han har hittat rätt tjej (dig) :-)

Kram å lyssna inte allt för mycket på dom som är negativa, dom kanske bara e avis på dig som fångat "guldkornet"

/A

2009-12-16 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0