~Äntligen helg~

Sådär ja, nu är veckan gjord och helgen är kommen.
Solen skiner och jag och barnen ska cykla till Hortlax och umgås lite med Nisse och Monika ikväll. Ska ta några cider med mig och göra korstecknet när jag ska cykla hem. Jag är ju totalt värdelös på att cykla med alkohol i kroppen. Spelar ingen roll hur mycket jag druckit heller...vi får se hur det går. Finns ju alltid taxi :)

Har försökt få en lektion av vikarien på jobbet idag om Facebook. Jag har ju provat det där tidigare men jag fattade INGENTING men alla vännerna har ju det så jag får ge det ett nytt försök.

Skickade iallafall ett mess idag till killen där och fick ett svar.

Nu ska jag ta en dusch och sen är det bara att sätta sig på cykeln och fara.

Hoppas att alla får en bra kväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Beda

Jaha du tog steget! Hur blev responsen från han då? Man kan ju inte sticka under stolen med att man är jävligt nyfiken på vem han är....men det är ju som du sa ingen idé eftersom vi tydligen inte vet vem det är. Men han måste ju faktiskt ha ett bra smeknamn som går att matcha med GRAHN annars är ju risken stor att GRAHN & MANNE för alltid är fastetsat i hjärnan.

2009-07-04 @ 11:10:57
Postat av: Linda L

Haha, ja det verkar tyvärr så att det redan är kört på den fronten. Grahn och Gerhard?? Hoho

2009-07-04 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0