Arlanda

Jahapp, då sitter man här då och ska försöka fördriva tiden i några timmar innan Kristen kommer. Har iallafall spanat in Donken men det känns liiite tidigt att smälla i sig en McChicken den här tiden så jag får nog ge mig till tåls ett tag till.

Var väldigt trött när jag klev upp i morse och avundsjuk på mina kära barn som låg och snusade så sött, men sova kan man göra i graven.
Har hunnit med både Anna och Monika i telefon, mina morgonkompisar, och lär nog hinna plåga dom igen.
Jag har blivit så rastlös nuförtiden, det ska alltid hända nåt.
Vädret verkar ju ska bli kanon i helgen så då blir det nog en cider ute på altan, kan till och med hända att det blir en sväng på sjöbodan om det vill sig.
Det beror på om barnen ska till mor och far, dom vill ju också låna dom nån kväll så vi får väl se.
Anna har ju gått på semester nu också om några timmar och vi är ju cidrare båda två och brukar sitta och suga på en då och då.

Nu ska jag gå och kolla in lite bikinisar. Dom hade rea här bredvid så man kan ju alltid slösa lite pengar när man ändå är här.
Det är inte alltid man flyger till Stockholm på morgonen och shoppar och åker hem igen på eftermiddan...kanske skulle vara möjligt om man skaffade sig en riktigt rik karl en vacker dag.
Å andra sidan så är jag ju inte den mest slösaktiga och köpgalna tjej som finns så jag tror nog att jag värderar andra saker hos min framtida man än det. Men lite rik, det gör inget...
Nästa gång man sitter här så skulle det vara kul att kliva på nästa plan till nåt varmt och fint land med en kramig kille.

Jojo, drömma kan man ju alltid. =)

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Hmmm....det är tråkigt då du har främmande och inte har tid att underhålla din blogg, vad ska jag nu läsa på mornarna??? PT? Nääää, det är mycket mer spännande att läsa om Lindas liv som singel!!!

Puss

2009-07-19 @ 07:12:05
URL: http://matrixochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0