Bodelning klar

Nu har vi då avslutat bodelningen och det gick väl bra. Tycker att vi kom bra överens och det måste jag erkänna känns jävligt skönt.
Har nog gruvat lite över det där.
Nu har jag då fått ont i huvet och blivit hungrig.

Har skickat mor och far till sysse åt mig så man får fylla upp kylen nu när finvädret kommer tillbaka.
Måste ju fira igen...

Manne ville ha "tillbaka" mailadressen kungmanne som vi delat flera år så nu har jag då gjort en ny då, problemet är bara att jag inte vet hur man kopierar över alla kontakter så nu finns några där men önskar att alla andra kan skicka mig ett mail så jag får göra det den vägen. Nya adressen är inte så svår att komma ihåg för er som läser [email protected]

Kolla nu hädanefter vem som svarar när ni skriver...kan bli lite tokigt annars, haha.

Se till att maila mig nu!

Tackar och bockar för kommentarerna jag fått idag. Det var smickrande. Och av brudar dessutom.
Nästan så man blir lite generad. :)
Ni är så söta.

Nu blir det till att fara och handla våffelsmet. Ska grädda våfflor på altan i eftermiddag.

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0