Bra dag

Var framme i Skellefteå kring halv 1 tiden och då hade då inte ens Anna och Ola hunnit dit för dom var och svullade hos Korvgubben.
När dom anlänt och hunnit med det vanliga tjafset med husvagn och förtält och allt så gick jag och Anna med barna och badade. Jag var dock bara i varma badet som jag trodde skulle bubbla men det var bara en vanlig varmare pool.
Skönt, tills jag klev upp då för det var inte så himla varmt ute när solen var bakom molnen.

Stannade till 16 tiden och sen bar det hem med 3 sovande ungar i baksätet. Var själv jävligt trött men jag hade inte ro att vila...
Sen blev jag ensam för att dom skulle till Lindqvist så då tog jag tillfället i akt att fara ut ur huset och tillgodose mina behov.

Nu blir det sovfrämmande här ikväll igen och betydligt tidigare i säng än igår.

En mycket trevlig dag på alla sätt och vis.
Ser fram emot fler.

Nu säger jag godnatt och puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0