Busarlördag

************************************************************************************************************************************

Tänkte bara lägga in ett kort veto nu angående den stundande samlingen på lördag.

Vi träffas hos mig alla som vill, liten som stor, på eftermiddan när det passar er. Alla som känner mig vet att det inte behövs inbjudan för sånt här utan det är bara att komma, dörren står öppen.

Dom som vill käka innan vi går till heden och spelar brännboll och svamlar tar med sig det ni vill äta och dricka.

Ser fram emot en kanonkväll och bra väder.

Jag är ju lite tjorvig som vanligt så nu kan jag ju då inte ha missat att tala om det för nån iallafall.
Hoppas på mååånga vänner och en riktig match. Jag har ju köpt springskor...hahaha.

På återseende!

************************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0