~Dålig planering~

Helgen har varit en riktig dundermiss kan man ju säga. Instängd på en camping med en liten stuga, massa ungar och skitväder.
Husvagnsfolket hade ju dessutom placerat sig ganska långt från där vi bodde så det blev blött kan man säga. Inte bara med flaskan den här gången utan av regnet.
Var iallafall trevligare att sitta i deras förtält så det var där vi hamnade fredagkväll.
Mycket trevligt ändå men barnen var nog inte så nöjda när det inte blev nåt badande den här gången.

Nu är man hemma till slut och ordningen är återställd. Alltså, barnen är uttråkade, jag försöker hitta på nåt som dom kan göra och ränner.
Städningen som skulle behövas skiter jag då i, har istället tänt mina ljus nu när det ändå är så mörkt och dystert och dom som känner mig vet att då blir det fint. =)

Sara och Kristen har farit på bio och ser Harry Potter men Emil var för ung så han sitter hemma med mamma han och tråkar.

Har haft stiltje i telefonen heeela helgen men nu verkar det som att den börjat leva igen. PDOL är över och folket har väl precis som jag haft planer och varit på galej.
Tycker folk bara om mig när dom vill komma till? Och bryr jag mig? Hehe.

Fick dessutom veta att jag är inbokad på grillfest med bastubad på tisdag. Jag vet inte om Kiruna Jocke ljuger eller så har jag lovat det i min fyllodimma i torsdags...måste försöka avstyra det.
Min kropp behöver annat än alkohol och fest just nu.

Nå ja, nu ska jag göra mig lite kaffe så jag slutar gäspa.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0