Det går min väg nu

Idag ringde min pappa och sa att dom bokat fast sig på en lägenhet. I småstaden.
Det kunde inte bli bättre nämligen så jag är skitglad.
Ledig från 1 oktober när dom nya flyttar in i huset.
Enda problemet är att mina kära päron är utomlands då så det blir 2 flyttar samtidigt, först tömma deras hus och sen flytta mitt bohag till deras, så mina vänner...hjälp mig!

Jag är övertygad om att det kommer att lösa sig och det är fantastiskt att allt går sååå bra nu. Ole dolyckan som förföljt oss i alla år är borta!

Ville bara dela med mig av nyheterna. Ser fram emot att börja om på riktigt snart!

Natti natti, nu ska jag gå och försöka sova. Levererar lite Carola. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja e med kompis, när du vill :) Såå himla skönt att allt börjar reda upp sig...du gör det förjävlabra!! ha de bäst Kraaam

2009-07-22 @ 11:53:37
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0