Fest igen...

Igår for jag med barnen till stan så att Kristen skulle få shoppa lite och hon hittade lite grejor direkt. Besökte också loppisen men det var då bara skräp så vi pratade med Jörgen och Mariana som sålde där en stund och det var då det enda som var trevligt.

Senare åkte barnen till mor och far för lite kvalitetstid så jag fick besök av Carina, skitkul för vi har inte hunnit ses på ett tag. Satt och surrade på altan ett par timmar och sen kom Anna, Beda, Robban, Nicklas; Linda och Daniel förbi.
X antal timmar och drinkar senare for jag, Carina och Nicklas till Sjöbodan.
Där blev vi kvar hela kvällen och jag kände mig ganska överförfriskad när vi åkte hem vid 3-tiden...
Nå ja, hade iallafall min kära vän att kramas med och det är inte alls tråkigt att vakna med någon som håller om en. Tvärtom, det skulle man haft jämt.
Det är ju tur att jag har Emil bredvid mig varje natt när dom är här iallafall.

Idag blir det en bakispizza och inte så många aktiviteter.

Nu ska jag räkna minuterna tills Gul & Blå öppnar.
VARFÖR är det alltid en timma kvar när jag blir jättehungrig??

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0