Festligheter

Idag är en sån dag som man helst vill vara utan med skallebang, trött kropp och skräpmatsbegär...
Var ju på Jocke och Ankis bröllop igår. Kanonkul!
Dom var sååå fina och det var en skitkul kväll med god mat, trevligt folk och karaoke. Var sist hem tillsammans med Tobbe och Roger klockan halv 4 på morgonen och vaknade inte förrän kvart över 11 när Beda ringde och väckte mig.

Det känns att jag lever idag kan jag säga men det var absolut värt det!
Grattis återigen och lycka till till brudparet Sjöberg!

Det blir en slö dag liggandes i soffan så jag har inte så mycket att skriva om just nu.
Önskar alla en bättre dag än jag har det...blää...

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Beda

Jag har hört att illa mående dagen efter... är ungerfär som om du har tom plånbok dagen efter.... tom plånbok= lyckad fest.....skallebang= lyckad fest.

2009-07-05 @ 16:07:02
Postat av: Anonym

det kostar att ligga på topp ;) kramar på dig kompis!!

2009-07-05 @ 19:04:41
Postat av: Anonym

det var jag hi hi // Linda

2009-07-05 @ 19:05:21
Postat av: ankie

Tack för igår Linda! Du är en riktigt partypingla och det var så kul att du kom!

Kramar från en trött ankie

2009-07-05 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0