Förlossningssmärtor

Det har varit nåt fel med mig nu. Jag vet att många av er instämmer pga av min hjärna eller nåt men nu har det varit magen som spökat.
Efter middan igår så fick jag sånt jävla magknip så jag höll på bli tokig. Tog sonen med mig till Monika för att tänka på nåt annat men det blev inte bättre, tvärtom.

Gjorde en rätt så tidig kväll och det var då det började på riktigt. Kändes som att jag skulle föda barn igen. Molande värk i magen och ryggen och yr och svettig så det gick då inte att sova.
Kring 4 tiden gick jag upp och tog alvedon.
Vad fan var det?
Ingen bäbis blev det då och jag är fortfarande öm i ryggen men dock lite bättre i magen. Konstigt, nu blir det ju knappast till att vara duktig och äta mer iallafall. Inte då sill och potatis.

Vädret verkar bli fint idag så jag antar att kidsen vill åka iväg nånstans och bada.
Skulle egentligen på Svensbyliden idag och käka palt men det bidde inget.

Ikväll blir det nog till att fara till Kinnbäck och hälsa på Jocke på stugan. Han skulle bjuda på mat och ville att vi skulle basta lite så jag och Carina åker dit nån timma.

Imorgon skulle Manne ta sig an barnen och hitta på nåt kul. Det var på tiden kan man säga. Han har ju knappt träffat dom nu sen 2 veckor tillbaka.
Om jag ska vara ärlig så blir det skönt att få en dag för sig själv. Det har varit mycket pusslande och fixande för att underhålla dom nu sen Kristen kom.

Nu ska jag ta och kolla vad barnen är sugna på för dagen.

Ha en bra SOOOLIG dag nu, äntligen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0