Full och dum

Ja då var PDOL gjord för det här året och med buller och bång kan man säga.
Karatefyllan jag förutspådde satt som ett smäck och jag var nog ganska pinsam faktiskt. I år har jag även klantat mig och festat bort bakstycket till mobilen så den lär ju börja rackla nu när det far in en massa skit i den.

Förfesten hos Carina och Ante var skitkul och jag tror att dom hade en jobbigare kväll med att lapa sitt vin för dom hade nämligen haft sina karatefyllor dagen innan, BÅDA TVÅ hade varit aspackade.

Känns som att en dusch, en flaska listerine och några örfilar hade suttit bra just nu innan vi ska till Skellefteå.
Varför är man så trög så man utsätter sig för sånt här? Usch och fy men det är bara rycka upp sig.

Har förvarnat Anna om att det blir en vit kväll ikväll så jag hoppas att hon har överseende...dom har ju säkert festat på sitt sätt sen i måndags men garanterat inte som jag festade igår.

Börjar däremot ha abstinens på andra plan nu...vad göra?
Kanske lika bra att inse att man får ha torka så länge man inte har nån riktig karl i sitt liv. Med riktig menar jag då alltså en partner som man kan ha hemma hela tiden och sätta på varje dag.
Nu är det ju liksom ganska invecklat.

Ja jag antar att mina sexuella bekymmer inte underhåller nån speciellt mycket så jag lämnar det så.

Nu är det bara till att försöka bli människa och börja bära grejor till bilen. Som tur är så ska jag inte köra den själv.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Är det fest så är det. Det blev blött för oss oxå men kul var det. Ha det så bra i Skellefteå kram

2009-07-24 @ 11:37:34
Postat av: Carina

Haha,ja du var då snäll,aspackade...finns de inge finare ord för det??

Ja du,de e bara att bita i de sura äpplet idag också.är huve dumt får kroppen lida;)...

Men kul hade vi iaf,ha de bra...kram!

2009-07-24 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0