Gäsp...

Sitter uppe alldeles för tidigt känns det som...har sovit på soffan i natt eftersom jag lånat ut sängen till Emil och Julia. Sover väl inte världsbäst men jag har vaknat några gånger sen halv 5 på grund av andra saker...sms...grrr.
Måste nog börja slå av telefonen om jag ska få nån sovmorgon.
Sover aldrig människan? Jaja, är det fest så är det.

Måste ju ladda batterierna själv inför bröllopet idag. Tyvärr så verkar ju vädret inte vara det bästa men det blir nog bra ändå. Man får väl frysa lite om man ska va fin.

Hade ett par trevliga timmar hos Monika och Nisse igårkväll och det känns kul att man nästan ska bli grannar såsmåningom.
Nu kommer väl Manne att flytta inom kort och jag tror att Emil tycker att det är kul att ha Anton och Felix i närheten så han blir nog glad över att vi kommer dit då istället. Viktigt nu också när Anton byter skola så att dom inte tappar kontakten. Det är lätt annars.
Det återstår ju dock att se hur det blir för Emil framöver. Han verkade ju själv sugen på att byta skola om vi skulle flytta till Hortlax men jag sa att vi inte behöver ha så bråttom med det. Men är det så han känner sen när vi väl flyttat och att han tycker att det blir bökigt att ta sig mellan Hortlax och Bersika så får vi ta det då. Skulle ju iochförsig vara väldigt passande nu när Sara dessutom börjar 7:an.
Vi får väl se vad som händer. Jag har då inte tänkt föreslå det. Han får känna efter själv.

Nu ska jag sätta på kaffe och ta dagens första styrketår så man vaknar till liv.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0