Glatt återseende =)

Åkte med mina föräldrar in till stan idag för att gå upp och kolla in deras nya lägenhet.
Mycket fin måste jag säga och för att vara i Småstaden så är ju hyran kanonbra. Dom verkar själva vara jättenöjda så jag tror att dom kommer att trivas där.
Morsan har däremot så dåligt lokalsinne så hon sa att hon inte kommer att kunna ta en grogg första veckorna hon bor där för då skulle hon inte hitta hem...undras var jag ärvt mitt lokalsinne ifrån...

Barnen, förutom Emil har varit som zombies idag för dom försökte sig på att tälta i natt och det verkar ha gått sådär. Klockan 4 på morgonen så hade Kristen knallat hem till mormor och morfar för att få sova och Sara har varit svart under ögonen och tjurskallig hela dagen så det blir inte mer tältning nu.
Nu är dom iallafall på PDOL området och strosar och Emil är på bio med Jim så här sitter man nu som vanligt och svamlar för sig själv.
Fick besök en snabbis och det var ju då ändå bra det för nu verkar det då dött som i graven hos dom flesta.

Gick förbi mat tälten och hälsade på när jag var inne i stan och ååå vad jag saknar det där gänget. Mycket kärt återseende och jag lovade att smyga och hälsa på dom bakom tältet imorgon när jag ska ut och svira.
Där blir det nog att ta en cider och kramas lite.

Carina och Andreas kommer till mig imorgon eftermiddag och det ska bli kul. Länge sen man träffade Ante och det är alltid lika kul att vara runt dom.
Vädret verkar också ska bli bra så vi får nog en mysig kväll på altanen innan det bär av in till röran i stan.

Nä nu ska jag ta och börja förbereda lite inför helgen i Skellefteå. Man vet ju inte i vilket skick man är när man vaknar på fredag så det är nog bäst att ha det lite förspänt.
Siktar på en riktigt bra kväll imorgon så det är risk att det blir lite blött...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0