Hungrig på det mesta

Har just kommit hem från Anna efter en kväll på tu man hand med några cider, som vanligt, och fastän vi surrar i telefon med varann flera gånger per dag så var det ett tag sen vi satt så där och bara surrade.
Alltså en perfekt kväll igen.

Har varit och handlat idag för maten imorgon, ska bjuda tillbaka lite till generösa och snälla människor som förser mig med mat och tänkte göra nåt annat än mackor...
Har inte handlat så mycket på senaste så jag köpte inte alls det som jag skulle köpt och saknar en massa men jag får komplettera imorgon.

Jag och Anna ska tydligen CYKLA in till stan imorgon och kolla läget. Låter väldigt jobbigt för en sån latoxe som jag men det kan nog gå bra, är ju iallafall nykter vid den tiden på dagen så jag kommer inte att råka ut för en massa vingel åtminstonde.
Ska in på sysse igen eftersom jag nallat från mitt "förråd" och sen så bör jag gå omedelbart och införskaffa nya underkläder om man ska se ut för nåt om det blir aktuellt med nåt sånt.
Som jag förstått det så är det helst utan kläder som gäller men det kan väl ändå finnas annat än urtvättade, gamla trasor i garderoben. =)

Imorgon är det ju partaj som planerat, känner mig frisk nu och hoppas på bättre och varmare väder och att många av mina nära och kära kan komma.
Ser fram emot att komma ut och få träffa en massa folk och svänga mina lurviga, det var länge sen.

Så är det ju kalas också, hos familjen LIndqvist. Måste ju hinna dit och gratta och fika Marianas mumsbitar och tårtor som alltid är det godaste. :)

Nu är det sängen som gäller. Somna till tv:n som vanligt.
Längtar efter barnen, men har träffat dom idag och fått kramas och pussas lite.
Det är nära nu men tills vidare så får jag stå ut med att sova själv, om det inte kommer nån och hälsar på innan söndag...hehe, jaja, det återstår att se.

"Mama always said life was like a box a chocolates, never know what you're gonna get."

Natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0