It´s raining men, halleluja.

Inte män men regnar som fan. Guuud vilken trist dag.
Egentligen så är det bra för jag behöver verkligen städa och ta hand om tvätt och sånt tråkigt men det är nog inte så kul för barnen så jag försöker komma på nåt bra som dom kan syssla med under dagen.

Ikväll så har Beda tänkt att vi ska sitta på hennes nästan klara altan och ta en liten, hoppas att vädret blir bättre då eller att taket inte läker.
Ska fara och handla lite gott att ta med mig iallafall så kanske man kan få nå mat idag också.
Böndippen har stigit mig åt huvvet så jag tror att det blir en stor sats av det idag i brist på andra...haha.

I övrigt så funderar jag mycket runt mina vänner.
Verkar som att livet är hårt för många just nu på ett eller annat sätt. Man vill ju inte lägga sig i för mycket och vet inte om folk vill det eller inte.
Ibland så gör man det och då är det inte bra och gör man det inte så kan det bli så att man inte bryr sig...vad göra.
Ja det är inte lätt att leva även om jag tycker att det går ganska bra för min egen del just nu.

Trivs otroligt bra med dom jag har omkring mig just nu och dom får mig att må bra.
Hade i princip slutat ut partajandet på torsdag men då ville Carina och Ante umgås och då blir man ju genast sugen igen. Monika hade också funderingar på att ta en dag på området och det lät ju inte heller fy skam.
Suck, liiite jobbigt är mitt liv också, fast det är inte så världsliga frågor det handlar om.
Bara att min karaktär angående det roliga är lite len. Vill ha lite för roligt. =)

Nästa vecka ska det planeras in en träff med nära och kära och fåna oss lite.
Brännboll med ungarna står på schemat och mat och dryck givetvis så jag hoppas att alla avsätter en dag under helgen till det.
Dom som brukar vara med vet hur kul vi brukar ha på våra dejter så det är det värt!

Idag tror jag att det blir en runda på stan med sikte inställt på kläder. Har det fortfarande ganska torftigt i garderoben men när man är så omständig som jag så blir det väl så.
Jeans jeans och jeans det är det enda jag ser framför mig och dom är ju såå dyra men det får nog bli ett par till från MQ.
Å tennisskor så jag kan springa. Inte för att det är nåt jag brukar sysselsätta mig med men jag tror att jag måste om jag ska få va med i brännboll.
Och systemet förstås ;)

Nä nu ska jag sluta svamla och försöka samla skocken för dagens rantande.
Skulle även behöva en dusch med tanke på håret.

Vi får se om det finns tid och händelser för ett till inlägg senare,
annars så får alla ha en bra och blöt dag.

Kram
Måste ju in på


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rösta på min bild!!!

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=5035

2009-07-21 @ 15:01:57
URL: http://matrixochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0