Karatefylla?

Igårkväll så var jag hos Monika och gjorde slingor på henne och eftersom det blev kvar ganska mycket gegga över så smetade vi in resten i mitt hår.
Sagt och gjort, nu ser jag ännu mer ut som min vän Anna men va fan, hjärnan är ju kvar iallafall...

När jag kom hem så fick jag besök av Kiruna Jocke och vi hämtade ungar på stan och satt och surrade ett tag innan han for hem. Han skulle komma idag med och vara chaufför åt mig så det lär ju bli liiite billigare för mig än väntat.

Partajet blir hos Carina och Ante så det ska bli kul att få fara bort på fest för en gångs skull. Det brukar ju oftast bli hemma hos mig vi sitter och det är ju inte alltid så kul att sitta på sin egen altan hela tiden.
Blir till att grilla lite burgare och surra.
Har ätit ganska lite dom senaste dagarna så risken för en riktig karatefylla är överhängande men jag får väl ta den smällen då. Man får skylla sig själv om man hinkar i sig lite för mycket av det goda. =)

Nu är det duschen som gäller. Måste ju va snygg och fin.
Har inte så stora förhoppningar på nåt kul för min del eftersom jag såg att alla snyggingar jobbar i helgen men ändå.

Nä nu är det bara att fixa till sig.

Ha en bra helg allihopa för nu blir det bloggtorka tills på söndag. Åker ju till Skellefteå imorgon.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0