Kontrakt skrivet

Jajjomän, i morse var jag och köparna till mäklaren för att göra klart för köp.
Dom hade då inte ångrat sig utan skrev på kontraktet med glädje och ingen gladare än jag!
Nu är det bara en tid att passa kvar och det är ju då den dagen vi ska på banken för att fixa med pengarna. Som tur är så är det ju inte aktuellt förrän i slutet på september. Det känns som att jag bara vill ha semester nu och ta det lugnt.
Dom tycker att det är lite konstigt att aldrig fått se Manne som faktiskt också säljer huset men det kan ju hända att han iallafall kommer till banken den dagen det är dax för då handlar det ju om pengar så vi får väl se...

Barnen är på vift och jag har varit en snabbis till stan för att se om jag kan komplettera mitt och Saras klädförråd men tyvärr så är det mest bara skit så det blidde inte så mycket. En klänning, that´s it.
Tror att jag måste fara en sväng till Luleå nån dag och kolla och passa på att äta min kycklingburgare på Donken.

Senare idag så ska jag till Beda och kolla på lite kort från i lördags. Robban hade tagit över 80 kort och det är alltid kul att se. Annars så blir det nog bara att vara hemmavid och sitta i kvällssolen och mysa. Har lite tvätt och annat att ta hand om men det var jag då verkligen inte sugen på idag. Finns garanterat kvar imorgon.

Känner mig fortfarande vilsen angående vissa funderingar som jag har. Ibland är det så många känslor och behov inblandade så man inte riktigt kan skilja dom åt, om det är behoven som styr eller känslan.
Eller båda.

Jag vet då iallafall att jag mår super nu när jag börjar se slutet av tunneln. Snart är jag "min egen" och behöver inte oroa mig för Mannes ekonomi och rallyliv.
Det ska bli så skönt för jag vet att jag kommer att klara mig bättre på egen hand.

Nu är det soffan som gäller en stund tills barnen dundrar in igen.

Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0