Lapa sol

Har just kommit hem från Hemlunda där jag och barnen varit sen lunch. Beda hade delad tur idag så hon kom dit och höll mig sällskap.
Varmt så in i bomben och nu har man bättrat på brännan och dom vita ränderna också...

Hade en trevlig kväll igår med Nicklas och satt ute och surrade nån timma. Det är så skönt att inte ha några tider att passa.

Nästa vecka börjar ju PDOL spektaklet och jag har fått ta en del diskussioner med min kära dotter angående detta. Hon tror att hon ska få gå ensam där på lördagkvällen och det är inte ens nåt jag skulle fundera på så hon är lagom sur på mig över det.
Har ju bokat stuga i Skellefteå för mig och barna och Kristen så det är bara att följa med dit.

Nu är det en vilstund som gäller, Sara och Emil är som vanligt ute på vift så det är väl nån timma bort innan dom kommer hem.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ingenting alls. Kan vara skönt det med.

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0