Myror i brallan

Nu har jag då så tråkigt så jag måste skriva lite för att fördriva tiden. Barnen är på vift med kompisar och dom far och dom kommer och precis då jag tänker att NU ska jag fara bort en stund och dricka lite kaffe eller nåt då kommer dom som gubben i lådan och den ena är hungrig, den andra är det inte och sen är dom försvunna igen och här sitter jag och har dötråkigt.

Här är några kort från igårkväll.




Har funderingar på att fara och handla så att jag kan göra bean dip. Det var länge sen och det skulle sitta fint att smaska på i solen på altan.
Men nån cider blir det då INTE.
Måste börja tagga ner på det där nu några dagar. Man blir torr i munnen, trött och pilsk så det blir så jobbigt att gå och va småbakis hela tiden.
Ikväll tror jag att det blir en tur till Hemmakväll och hyra några filmer. Jag är lat, hungrig hela tiden och vill bara gå och sova så det kan va skönt att lägga sig i soffan och slappa med det.                                    

                                          ♥Kram♥

Kommentarer
Postat av: Monika

Men folket, nu får ni börja kommentera här...att läsa kommentarerna på någons blogg är ju halva nöjet!

2009-07-20 @ 06:50:52
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Tack för det! Någon som fattat galoppen.

2009-07-20 @ 09:39:08
Postat av: Linda

Ja är sååå me!! Snygga bilder...men jag saknar den på Anna ;) Ha de kraaam

2009-07-20 @ 13:32:45
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0