Nämen åh

Är hemma på lunch och har absolut ingen lust att jobba mer idag.
Började få ont i halsen igårkväll när jag var hos Monika o Nisse och såg film och när jag vaknade imorse så var jag inte fräsch kan jag säga.
Tung i huvvet, halsen som ett sandpapper och febrig. Typiskt nu när jag ska gå på semester. Skulle nog behöva vara hemma och kurera mig men jag är för snål. Manne har dessutom varit hemma från jobbet i 2 dagar och nån måste ju dra in pengar till överlevnad...

Antagligen så är det "någon" som har smittat mig eller så kan det vara sen bröllopet i lördags. Kallt och klänning...ska man va fin så får man lida pin som det heter och jag är inte nån klagare så jag tar nya tag med te, piggelin och nässprej.

Imorgon ska huset besiktas och jag är faktiskt nervös. Tänk om dom hittar nåt jättefel så att dom inte vill ha huset...tror inte att det hänt så mycket på den korta tiden vi bott här men säker kan man ju aldrig vara.
Spekulanterna är då jättetrevliga och sugna, dom hade dessutom ett gäng flyttkartonger som jag skulle få. Det lär ju behövas. Det blir ju till att magasinera det mesta hos mor och far eftersom jag kommer att flytta in där efter nån månad bara.
Håll tummarna nu åt mig!

Suck, nu är det bara att kila tillbaka till korridorerna på Hortlaxgården...
När jag kommer hem så kan jag iallafall bara lägga mig ner i soffan och dööö, ingen som bryr sig eller skriker efter mat. Saknar barnen men man måste ju se det positiva i det hela också.

Krya på mig :(

Kommentarer
Postat av: Monika

...om du vill bli min fru, får du ta mig här och nu...=)

2009-07-07 @ 16:45:26
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Linda L

Asg. Kommer snart;)

2009-07-07 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0